Ghinion nu gluma :)

Acu cateva zile mi-am pus masina la vanzare ! 🙂 nu mai conteaza ce masina sau alte cele ! 😛 un „cotet” ca la toata lumea !

Toate bune si frumoase doar ca nu primeam nici un telefon … dar intr-o seara frumoasa de relaxare la vizionarea unui film, incepe sa sune alarma masinii , ma uit de chei pe birou vad ca nu sunt ma asez inapoi in pat ( doar trebuia sa se opreasca si alarma singura 😛 ), supa 2 secunde parinti care serveau masa , Mada iesi repede ca ti-au lovit masina, ma apuca rasu le zic sa se lase de misto-uri ! ei tipau tot mai grav !!! ma ridic, deschid geamu si vad un puhoi de oamenii stransi in fata blocului langa masina mea etc. :O mi-a venit inima in gat si prima intentie era sa sar pe geam descult, etc. ( stau la parter 😀 ), am renuntat la idee si fug pe usa ( tot descult ), ajung afara ! lumea: bah e naspa, ala te-a lovit, etc. ! ma uit la masina, vad bara harjaita toata si toba rupta ! zambesc ! si zic asta e 🙂 intreb care e soferu cu pricina si ii zic: „sefule ma oftic ca nu o aveam parcata cu fata spre strada! ” a ramas cu gura cascata ! da nene ce te uiti asa , pai pe fata am bara julita, un proiector crapat, grila crapata, daca o loveai pe fata le schimbam si eu pe toate =)) !!! saraca era speriat dupa accident ! 😀

Culmea care este ? la vreo 3-4 ore dupa patania asta suna un nene ca e interesat sa-mi cumpere masina ! vorbim noi acolo detalii , chestii , trestii si la sfarsit ii zic, Nea „Gyk” avem o mica problema ! tocmai ce m-am intors de la politie cu un proces verbal ca mi-a fost lovita masina in parcare  ! si are bara pe spate si toba prafff, si o bag in service si mi le schimba aia cu unele noi ! mi-a zis ca-i pare rau dar nu o mai vrea !!!

Sa-mi pice fata :(( !!! asa ca … nu mai dau masina la vanzare o tin 🙂 ca de 🙂 pana la urma cu consum de 8 sau cu consum de 6 nu se compara acceleratie ei cu nimic in lume 😀 !!!

Lasă un răspuns

